Uploaded by Background Pony #DC8B
 1267x580 JPG 141 kB
Interested in advertising on Derpibooru? Click here for information!
KilianKuro Commissions!

Help fund the $15 daily operational cost of Derpibooru - support us financially!

Description

如果小马利亚王国有便利店,那该是什么模样呢?
 
五彩缤纷、梦幻奇特……继小马宝莉奇妙书展、小猪佩奇“五分佩奇,十分快乐”系列活动之后,沉浸在“萌文化”浪潮中热度未褪的大小朋友们又迎来了一个新的打卡圣地。9月17日,孩之宝联手罗森打造的全国首家“小马宝莉罗森主题店”在上海正式开业。
 
在这里,小马利亚的强大魔法导师宇宙公主,开朗活泼、积极乐观的开心果碧琪,勇敢外向、喜欢恶作剧的冒险家云宝等消费者耳熟能详的小马宝莉人物齐聚一堂,消费者不仅可以买到丰富的周边产品,还能探索有趣的奇妙场景。

Comments

Syntax quick reference: **bold** *italic* ||hide text|| `code` __underline__ ~~strike~~ ^sup^ %sub%

Detailed syntax guide